سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 21
کد خبر: ۲۱۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
سامانۀ تلفن گویای شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با هدف ارائۀ بهتر خدمات غیرحضوری این شرکت و تکریم ارباب رجوع راه اندازی شد.
به گزارش سوک و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، پرویز فرزین پور مدیر دفتر روابط عمومی گفت: به منظور حفظ حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و همچنین تحقق بخشی از اهداف راهبردی این شرکت (8080) - کاهش  خاموشی ¬ها به 80 دقیقه برای هر مشترک و تلفات انرژی به 8 درصد و مراجعات مردمی به صفر تا سال 1405- سامانۀ تلفن گویای شرکت به شمارۀ 20-33332719-077 راه اندازی شد.

فرزین پور، تسریع در ارائۀ خدمات و پاسخگویی مناسب، آشنایی بهتر با فرایندهای شرکت، صرفه جویی در زمان و هزینه، پاسخگویی به سوالات عمومی مراجعان، مشاورۀ تلفنی، نظرسنجی و ارائۀ انتقادات، پیشنهادات و شکایات را از جملۀ مهمترین دلایل راه اندازی سامانۀ تلفن گویای شرکت دانست که با هدف رفاه حال شهروندان ایجاد شده است.

وی در ادامه افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با توسعۀ هر چه بیشتر خدمات الکترونیک، زمینۀ تکریم ارباب رجوع را فراهم ساخته است و توانسته گامی موثر در جلب رضایتمندی مشترکان شرکت فراهم کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: