سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 21
کد خبر: ۲۱۱۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
میز خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با هدف تکریم ارباب رجوع و ارائۀ هر چه سریعتر و بهتر خدمات ، در محل ستاد این شرکت استقرار یافت.
به گزارش سوک، امراله پاراد امروز در گفتوگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: بر اساس بخشنامۀ ابلاغی ریاست جمهوری و مصوبۀ هیئت دولت و به منظور ارائۀ خدمات به موقع و راهنمایی های لازم به مردم و مراجعان، میز خدمت در ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر راه اندازی شد.

وی تسهیل و تسریع در پاسخگویی، پیگیری درخواست های شهروندان، رعایت قانون حفظ حقوق شهروندی، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از سردرگمی مراجعان را از جمله ضرورت های استقرار میز خدمت عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر با اشاره به اینکه بسیاری از فعالیت های بخش مشترکین، به بخش خصوصی و دفاتر پیشخوان دولت شهری و روستایی واگذار شده است، گفت: شهروندان بوشهری می توانند برای استفاده از خدمات غیرحضوری شرکت به سامانۀ خدمات غیرحضوری آن به آدرس http://pay.bedc.ir مراجعه کنند. آنها همچنین با مراجعۀ حضوری به میز خدمت یا تماس تلفنی از طریق تلفن گویا قادر به ثبت درخواست خود و پیگیری آن خواهند بود.

پاراد رسیدگی به سامانۀ الکترونیکی مردم و دولت (سامد) را نیز از جمله خدمات میز خدمت دانست که همشهریان می توانند درخواست ها، شکایات و پیشنهادات خود را در آن ثبت کرده و پاسخ را از طریق همین سامانه دریافت کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: