چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - 2018 October 24
کد خبر: ۲۱۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با حضور در محل سامانه ارتباط مردمی و دولت (سامد) به سوالات و درخواست‌های مردمی پاسخ گفت.
به گزارش سوک و به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، در برنامۀ ارتباطی مردم و مسئولان در بستر سامد(سامانۀ ارتباط مردمی و دولت)، امراله پاراد مدیرعامل  شرکت با حضور در این مرکز به سوالات و درخواست‌های متقاضیان پاسخ و راهنمایی‌های لازم را ارائه داد.

پرویز فرزین‌پور مدیر دفتر روابط عمومی در حاشیه این ارتباط مردمی اظهار داشت: ارتباط از طریق سامانۀ سامد در جهت پاسخگویی مطلوب مسئولان به مردم یکی از خدمات بسیار ارزندۀ دولت است که به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و با صرف کمترین زمان و هزینه انجام می‌شود.



مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افزود: سامانۀ ارتباط مردمی و دولت (سامد) گام مهمی در جهت توسعۀ دولت الکترونیک است که در راستای عدالت­محوری، پاسخگویی سریع به شکایات و مطالبات مردمی، کاهش مراجعات و احقاق حقوق مردمی قابل ارزیابی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: