دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 06
کد خبر: ۲۲۸۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
مدیر مخابرات منطقه بوشهر خبر داد
مدیر مخابرات منطقه بوشهر یادآور شد: نگاه کلان در برنامه ریزی های توسعه شرکت مخابرات توجه جدی به مردم و جلب رضایت آنها است که این شرایط را با تسهیل خدمت رسانی و نظارت بهینه بر نحوه ارایه خدمات به مردم دنبال می کنیم.
به گزارش سوک ، در آیین های جداگانه از خدمات روسای سابق مخابرات شهرستان های تنگستان و دیر قدردانی  و سرپرستان جدید این ادارات معارفه شدند.

در شهرستان های تنگستان و دیر که با حضور فرمانداران این شهرستان ها همراه بود، از خدمات سی ساله علی آرمین و بهمن سیفی روسای ادارات مخابرات این دو شهرستان که به افتخار بازنشستگی نائل شده بودند تقدیر و به جای آنها به ترتیب شفیعیان و ابوالحسن مقاتلی به عنوان سرپرستان جدید این ادارات معارفه شدند.

مدیر مخابرات منطقه بوشهر صبح امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای اداره مخابرات شهرستان تنگستان اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات بهینه به هم استانی های عزیز، همکارانم در سراسر استان در قالب شیفت های کاری در طی تعطیلات نوروزی، آماده ارائه خدمات ارتباطی هستند.


وی افزود: تلاش می شود که با استفاده از ظرفیت های موجود ضمن تقویت و پایداری ارتباطات مخابراتی در سطح استان بوشهر،زمینه استفاده راحت و آسان برای مردم طی ایام تعطیلات سال نو فراهم گردد.

علی مهرپویا تصریح کرد: تمهیدات اندیشه شده توسط شرکت مخابرات برای پایداری شبکه، همگی مشترکان تلفن های ثابت و سیار در سطح استان بوشهر را شامل می شود.

مدیر مخابرات منطقه بوشهر با اشاره به برنامه های شرکت مخابرات ایران برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح استان بوشهر گفت: با توجه به خطرات ناشی از حضور مردم در صحنه اجتماع برای انتشار ویروس کرونا، سعی شده که بخشی از خدمات مورد نیاز مردم در حوزه ارتباطات به شکل غیرحضوری انجام شود.

وی بیان کرد: در این راستا ، شرکت مخابرات اقدام به ارايه ۱۰۰ گيگابايت اينترنت رايگان به تمام مشتريان مخابرات در راستای تشويق مردم به حضور کمتر در سطح جامعه کرده است.


مدیر مخابرات منطقه بوشهر یادآور شد: نگاه کلان در برنامه ریزی های توسعه شرکت مخابرات توجه جدی به مردم و جلب رضایت آنها است که این شرایط را با تسهیل خدمت رسانی و نظارت بهینه بر نحوه ارایه خدمات به مردم دنبال می کنیم.

مهرپویا ادامه داد: یکی از شیوه های کنترلی برای ارائه خدمات بهینه و آسان به مردم استان، دریافت بازخورد خدمات است تا به شکل علمی زمینه بهینه‌سازی ارائه سرویس‌ها به مشترکین انجام شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد