دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 06
کد خبر: ۲۲۸۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۵
پاسخ به یک موضوع
در میانه‌ی تعطیلی‌های نوروزی و خانه‌نشینی خودخواسته‌ی ناشی از شیوع بیماری کرونا، که سازمان‌ها و ارگان‌های بسیاری در حالت تعلیق فعالیت‌ها قرار دارند، مجموعه‌های مخابرات و ارتباطات با انبوهی از فعالیت‌ها و پروژه‌ها در حال پشتیبانی از نیازها و ضرورت‌های خانه‌نشینی‌اند؛ بدون هیچ اماواگری
به گزارش سوک، علی مهرپویا سرپرست مخابرات منطقه بوشهر در صفحه اینستاگرامش نوشت:

یکی دو روز اخیر و در میانه‌ی تعطیلی‌های نوروزی و خانه‌نشینی خودخواسته‌ی ناشی از شیوع بیماری کرونا، که سازمان‌ها و ارگان‌های بسیاری در حالت تعلیق فعالیت‌ها قرار دارند، مجموعه‌های خدماتی به‌ویژه کارگزاران مخابرات و ارتباطات با انبوهی از فعالیت‌ها و پروژه‌ها در حال پشتیبانی از نیازها و ضرورت‌های خانه‌نشینی‌اند؛ بدون هیچ اماواگری، تصورِ قرنطینه بدون اینترنت و تلفن، تصوری سخت آزاردهنده است. در همین وانفسا و انبوهی مشکلات استان‌های جنوبی کشور با بارش شدید باران و راه‌افتادن سیلاب‌هایی بزرگ و مخرب نیز روبه‌رو شدند. در استان بوشهر نیز در شهرستان کنگان و جم ما شاهد تخریب برخی زیرساخت‌های ارتباطی بودیم که ارتباطات مخابراتی کنگان ٬ عسلویه و جم را به حالت تعلیق درآورد.

حجم خرابی ناشی از سیلاب جم به حدی بود که هر دو کانال اصلی ورودی فیبر نوری این شهر آسیب و قطع شده بود، که با حضور سریع و کارآمد اکیپ‌های فنی و تخصصی از شهرستان جم و نیز شهرستان‌های نزدیک و با نظارت مرکز استان در کم‌تر از ۱۰ ساعت مسیر اول و در کم‌تر از ۲۴ ساعت کانال دوم بازسازی و جریان ارتباطی شهر جم به‌شکل کامل در دسترس قرار گرفت. این در حالی است که شرایط صعب و سخت این پروژه و بیم جان عوامل فنی درگیر، سبب شد که با درخواست مستقیم مرکز استان، فعالیت‌ها بعد از حل مشکل کانال اول قطع و به صبح روز بعد موکول شد.


متأسفانه این موضوع محملی برای گله و شکایت از مجموعه مخابرات شد و برخی دوستان بدون در نظر گرفتن شرایط پیچیده‌ی جوی، به این گله‌گذاری‌ها دامن زدند؛ غافل از این‌که سطح خرابی به گونه‌ای بوده که جبران آن زمان بیشتری را طلب می‌کرد و صرفا لحاظ‌کردن شرایط پردرد و رنج این روزها و وابستگی بیشتر شهروندان به تلفن و اینترنت، باعث شد که نیروهای فنی و عملیاتی با اراده و تلاشی مضاعف نسبت به حل سریع این مشکل مبادرت ورزند.

بدون‌تردید مدیریت و کارکنان مخابرات منطقه‌ی بوشهر آماده و متعهدند در روزهای پسابحران، شنونده و پاسخ‌گوی و عذرخواهِ تمامی مشکلات و کاستی‌های این روزها باشند، و هرچه در توان دارند برای جبران انجام دهند؛ اما آن‌چه امروز مهم‌تر از هر زمان دیگری است دست‌گذاشتن در دستان یکدیگر و پشتیبانی از نیروهایی است که پشت‌صحنه‌ی این بحران مشغول خدمت‌ رسانی‌اند؛ عزیزانی که جان خود را در دست گرفته‌اند و در تلاش‌اند با فراهم‌آوردن امکانِ خانه‌نشینی و کاهش مراوادت و ارتباطات فیزیکی، درصد کم‌تری از هم‌میهنان و هم‌استانی‌ها با این بیماری روبه‌رو و به آن مبتلا شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد