چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 05
کد خبر: ۲۳۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
هم زمان با هفته تامین اجتماعی و طبق هماهنگی بعمل آمده و اطلاع رسانی قبلی توسط روابط عمومی به مخاطبین ، مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر با حضور در سامانه تلفنی سامد به تماسهای مردمی پاسخ داد.
به گزارش سوک،  عبداله شیرکوند ، بمناسبت هفته تامین اجتماعی در  در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد)  پاسخگوی سوالات متنوع مردم در حوزه های مختلف خدمات تامین اجتماعی بود .

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به مزایای سامانه، گفت: حذف بوروکراسی اداری و ایجاد دولت الکترونیک از جمله مزایای این سامانه بوده و مهمتر از آن جلوی مراجعات غیرضروری بویژه در شرایط کرونایی به مرکز استان را می گیرد .


وی  با بیان اینکه سامانه سامد واقعا یک پل مستقیم بین مردم و مسوولان است، افزود: حضور مدیران کل دستگاه‌ها در هر هفته ، که با اطلاع رسانی در سطح استان صورت  می گیرد ، مردم می‌توانند درخواست‌ها و تقاضاهای خود را با مدیر کل مربوطه به صورت مستقیم در میان بگذارند.

وی با اشاره به درخواست‌های ثبت شده در سامانه، افزود: عملکرد سامد در ماه‌های اخیر به ویژه در دوره شیوع کرونا برجسته بود ه و جلوی رفت و آمد شهروندان از روستاهای دور را به استان گرفته است .

شیرکوند افزود: بیشتر مطالبات مردم در این جلسه در خصوص بیمه بیکاری  ، بازنشستگی وهمسان سازی بوده  که با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، در سریعترین زمان برای پاسخگویی به آنها تصمیم گیری خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد