شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - 2020 November 28
کد خبر: ۲۳۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در ۶ ماه نخست امسال تعداد سه هزارو ۴۴۴ شکایت مردمی در زمینه عرضه کالا و خدمات در حوزه اصناف این استان بررسی و رسیدگی شد.
به گزارش سوک، سید حسین حسینی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: بر اساس بررسی‌های کارشناسی واحد رسیدگی به شکایات مردمی این سازمان از مجموع گزارش‌های دریافت شده، ۹۴۰مورد به عنوان متخلف، ۲ هزار و ۳۷۹ مورد غیر متخلف و ۱۲۵ مورد منجر به رضایت شاکی شده‌است.

وی در باره پرونده‌های تخلف گفت: این شکایت‌ها از صاحبان واحدهای صنفی به دلیل گران‌فروشی، انجام ندادن تعهدات در قبال مصرف کنندگان، کم فروشی و تقلب صورت گرفته است و با تشخیص تخلف و تشکیل پرونده،  برای ادامه مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی این استان معرفی شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: از مجموع شکایت‌های دریافت شده، ۲ هزار و ۳۴۵ مورد به صورت تلفنی، ۴۴۵ مورد کتبی، ۱۳۱ مورد با استفاده از سامانه الکترونیکی ۱۳۵ (تعزیرات حکومتی) و ۱۲۴ (سازمان حمایت) و تعداد ۴۰۳مورد نیز با مراجعه حضوری شکایت خود را مطرح کرده‌اند.

حسینی گفت: مردم بوشهر به منظور سرعت بخشی رسیدگی به حقوق مصرف کنندگان و مبارزه با انواع تخلفات صنفی، موارد تخلف که با آن روبرو می‌شوند را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت و یا  از طریق سامانه الکترونیکی www.۱۲۴.ir گزارش کنند تا پیگیری شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد