دبیر کمیته اجرایی روابط عمومی دستگاه های اداری استان بوشهر:
ارتقای سطوح اطلاع رسانی به جامعه با هم افزایی روابط عمومی های ادارات دولتی
 به گزارش سوک ، پرویز فرزین پور در نشست کمیته اجرایی روابط عمومی های استان بوشهر در شرکت توزیع برق استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین رسالت های دستگاه های اجرایی بیان خدمات ارائه شده به مردم در قالب خدمات نظام و دولت

وی افزود: درگاه ورودی و خروجی بین مردم و مسئولین رواط عموی ها هر دستگاه اجرایی است که نیاز است به عنوان نهادهای اطلاع‌رسانی از شیوه های نوین و جامعه پسند برای بهبود کارکردشان استفاده کنند.

دبیر کمیته اجرایی روابط عمومی دستگاه های اداری استان بوشهر تصریح کرد: تعامل دو سویه با مخاطبان با استفاده از فناوري هاي نوين اطلاعات و ارتباطات ، خارج شدن سازمان‌ها از قید و بند محدودیت‌های زمانی و مکانی در برقراری ارتباط با مخاطبان ، صرفه جویی در زمان و ساعات کار در ادارات و دسترسی مستقیم به اطلاعات و خدمات دولتی از جمله شیوه های جدیدی است که می تواند در معرفی کارکرد دستگاه های اجرایی به مردم نقش آفرین باشد.

فرزین پور یادآور شد: کاهش هزينه ها، تقويت کارآمدي مديریت، افزايش رضايتمندي از خدمات و انجام سريعتر امور در کنار آمادگی بافت‌سازمانی برای تحولات و ايجاد اميد به جامعه نیز می تواند با نقش آفرینی به هنگام روابط عمومی ها شکل گیرد.

وی عنوان کرد: با توجه به اثربخشی شورای هماهنگی روابط عمومی استان بوشهر که شامل کمیته‌های 5 گانه اجرایی، فرهنگی و شعار سال، تبلیغات و اطلاع رسانی، آموزش و  ارزیابی عملکرد است در کمیته اجرایی این شورا به دنبال یک هم افزایی عملیاتی و میدانی برای ارتقاء سطوح اطلاع رسانی به جامعه هستیم.

دبیر کمیته اجرایی روابط عمومی دستگاه های اداری استان بوشهر ادامه داد: در این راستا و در اولین گام ، ضمن تهیه بانک جامع اطلاعات مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان سعی می کنیم که در یک چارچوب خاص و به شکل روزشمار بر روند حوزه اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی تمرکز کنیم.